Google Website Translator Gadget

lördag 29 oktober 2011

Koncentration noll

Jag vet verkligen inte vad som är mitt problem idag. Jag kan inte koncentrera mig på någonting, inte för fem öre. Faktum är att jag har inte ens lyckats läsa mer än några sidor Harry Potter år gången - mer ofta har jag läst samma sida 10 gånger. (högst ovanligt fenomen, eftersom jag har en tendens att ha svårt att släppa dessa böcker)

Talet till imorgon ska vi inte ens tala om. Tur att jag har gått och grunnat på det i över en vecka, annars skulle det blir total katastrof. Som det är nu har jag alla tankar, idéer och upplägg klara. Det handlar egentligen bara om att sätta dem i rätt ordning så att det blir en röd tråd. Bara det att jag kan inte koncentrera mig på uppgiften tillräckligt länge.

Jag skulle få så mycket gjort idag. Tji med den! Nån som kan diagnostisera problemet åt mig? Ingen hyperaktivitet involverad, möjligtvis en allmän trötthet.

På den positiva sidan: Jag ska iväg och titta på en lägenhet på måndag efter jobbet!

1 kommentar: