Google Website Translator Gadget

fredag 30 december 2011

Eufori

Har ni någonsin längtat så mycket efter någonting att det fysiskt värker i er av längtan? Så känns det för mig just nu. Jag kunde inte somna igår kväll av ren och skär lycka. Jag vill att det ska hända NU, inte om flera månader. Det är ett fullkomligt lyckorus som bubblar i magen på mig. Jag ska tillbaka till Salt Lake City!! Fatta hur många människor och platser det finns som jag älskar därborta!, Åh, mitt hjärta vrider sig av längtan - jag är på väg hem!

(Ryck nu inte bort mattan under fötterna på mig - nåde den som spräcker min lyckobubbla!)

Jag kan inte koncentrera mig, inte fokusera. Jag vill att det ska bli i eftermiddag, så att jag kan vara klar med bokningen av mina biljetter.

Stilla dig mitt hjärta... (och där upphörde min förmåga att andas, av ren glädje).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar