Google Website Translator Gadget

tisdag 19 februari 2013

Dukningen tar form

Idag har jag för första gången ställt upp de saker jag införskaffat till bröllopsdukningen och gjort en första provdukning (allt finns inte än, framförallt ska det till en del levande blommor som kommer att ge lite mer färg). Jag var lite tveksam till om allt det jag hade köpt verkligen skulle passa tillsammans, men efter att ha testat kan jag bara konstatera att det blir fiiint! Långt över förväntan, Jag kanske kan trots allt! Jag har kompromissat lite med både dukning och brudbukett för att det ska passa bättre tillsammans rent färgmässigt. När det gäller brudbuketten har jag fortfarande inte hittat det som känns precis rätt för mig, så inget är hugget i sten ännu. Väntar fortfarande på att hitta en bukett som bara känns så "jag" och helst som inte 500 människor har haft före mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar