Google Website Translator Gadget

onsdag 11 januari 2012

Ute på hal is...

Ni skulle bara veta hur kul det är att åka skridskor med ett gäng sexåringar där hälften aldrig stått på ett par skridskor förut. Så sjukt kul! Jag har tagit så mycket bilder och film på vurpor idag så ni anar inte. Tänkte klippa ihop hela alltet till en liten kortfilm med fallande barn. Haha. De trillar trots den stöttande kryckan (som för övrigt är en väldigt bra uppfinning. Jag använde själv en för att få upp farten mer än vanligt). Gjorde själv en rejäl vurpa när jag skulle hjälpa en elev upp. Hans skridsko kom ivägen för min skridsko och vips satt jag på rumpan! Hade hur kul som helst och ser fram emot att åka skridskor varje onsdag fram till sportlovet! Hade hjälm på mig också, för första gången sen jag var typ 12... Inte jättesnyggt.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar