Google Website Translator Gadget

måndag 16 januari 2012

Att sko sig...

Eftersom mina kängor spruckit i sulan och plötsligt börjat läcka in vatten i slaskigt väder blev jag idag eld och lågor när min kollega berättade att en affär i stan hade 50% rea på eccostövlar! De stövlar hon hade köpt var dessutom de jag helst vill ha, som är nästan exakt likadana som de jag hade på mission. Så efter jobbet begav jag mig till skoaffären och mycket riktigt så hade de mina önskeskor på rea! Det vill säga i storlek 39... (Jag har storlek 37...)  Gissa hur besviken jag blev. Så jag satte igång att prova alla möjliga andra stövlar och stövletter. Jag sprang i 4 skoaffärer, prövade varenda stövel och stövlett för ruskvädersanvändning i rätt storlek, plus några kängor, plus några i storlekarna bredvid. Och ändå ingenting. Har jag nånsin nämnt att jag hatar att shoppa skor? Så det är bara till att fortsätta leta, för nya skor måste jag ju ha... Suck...


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar