Google Website Translator Gadget

onsdag 20 mars 2013

Musik

Jag vet inte hur många låtar från olika genres jag lyssnat på vi det här laget i mina försök att hitta musik till bröllopsmottagningen. Mycket av det som tydligen brukar spelas på bröllop är alldeles för långsamt och mjäkigt för att jag ska tycka om det (för mycket långsamma svenska visor och dansband...).

Sedan finns det en hel del favoriter som jag hade kunnat använda som ändå går bort för att de är för starkt förknippade med minnen från tidigare förhållanden (annars hade jag nog t.ex. velat ha med "Sometimes when we touch" som ett musiknummer, för den älskar jag).

Just nu undrar jag förtvivlat hur jag ska hitta tillräckligt mycket musik som både jag och Tomas gillar för att kunna fylla ut med bakgrundsmusik under mottagningen... Någon som har tips på bra låtar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar