Google Website Translator Gadget

måndag 18 mars 2013

Äntligen!

Som jag har väntat. Jag beställde klänningen redan i december, men inte förrän nu kom den. (Varför är det så löjligt lång leveranstid på brudklänningar?) Kändes väldigt speciellt att få ta på sig min brudklänning för första gången och känna att den satt som ett smäck. Kul att se den ihop med skorna och de smycken jag eventuellt ska ha. Krävs lite självbehärskning för att inte publicera de fina bilderna från provningen. Eftersom vi inte är ett dugg vidskepliga av oss så var Tomas med när jag gjorde slutprovningen. Känns lite overkligt att ha en bröllopsklänning hängandes hemma på garderobsdörren... Det jag gillar mest med klänningen är att den känns så jag. Can't wait to wear it for real!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar