Google Website Translator Gadget

fredag 8 mars 2013

Efter många om och men

Ja, jag tror att jag ÄNTLIGEN har lyckats bestämma mig för hur min brudbukett ska se ut. Vilken röra det har varit! Många gånger har jag känt mig förtvivlad och tänkt att jag kommer inte att få nån brudbukett för jag kommer inte att kunna bestämma mig för vad jag vill ha. Det finns ju så otroligt många fina buketter och underbara färgkombinationer, men så ska det ju passa till resten av färgerna på bröllopet också. Jag hade under veva nr 2 nästan bestämt mig för vitt och rosa, när rosa rök all världens väg eftersom vi bestämde oss för röda inbjudningskort och röda detaljer i dekorationerna. Tittade på hundratals buketter och konstaterade att jag inte alls ville ha rött i buketten även om det fanns i resten av dekorationerna (ett tag funderade jag på att ha det ändå, men jag vill ju vara nöjd med buketten!) Jag var väldigt inne på blått ett tag, men det tyckte inte Tomas var fint. Så nu är jag tillbaka på min allra första tanke som jag hade när jag bläddrade igenom min första bröllopstidning inför bröllopet och så knyter jag an till färgtemat på annat vis än genom färgen på blommorna. Ja, jag tror faktiskt att det kan bli bra och att jag kommer att bli nöjd. I processen har jag nog däremot tittat igenom mellan 1000-2000 googlade bilder på brudbuketter...

För övrigt har andra omgången med inbjudningskort blivit ivägskickade. Nu återstår bara 10-20 stycken adresser som behöver samlas in, färdigställas och skickas iväg och tiden börjar ju bli knapp nu...

Har jag förresten nämnt att vi bestämde oss på bröllopsmässan i slutet av januari för hur våra vigselringar ska se ut? Det blir inte alls vad vi hade planerat från början, inte på långa vägar, men det kommer att bli sååå bra. Just nu begär vi in offerter från olika guldsmeder för att hitta det billigaste stället. Visste ni att guldpriset är högre än på länge just nu? Tough luck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar