Google Website Translator Gadget

söndag 28 oktober 2012

Så kan det gå...

I våras var jag väldigt trött p.g.a. mitt höga tempo. Nästan varje helg var jag runt och flängde på nånting. Tog mig aldrig tid att bara vara hemma och vila mellan arbetsveckorna. Så jag lovade mig själv att sommaren skulle bli lugnare. Bara det att innan jag visste ordet av hade sommaren hunnit bli helt uppbokad och när semestern hade kommit och gått hade där funnits sammanlagt 2-3 dagar av vila. Så jag lovade mig själv att hösten skulle bli annorlunda, att jag skulle ge mig själv tid att bara vara, inte boka upp så mycket på helgerna. Det lyckades ganska väl i augusti och september, men det är svårt att lära gamla hundar sitta... Nu är det nämligen såhär att jag haft/har varenda helg (med ett, möjligen två undantag) uppbokad från den 22 september fram till årets slut. Oooops! Mitt nyårslöfte till mig själv borde bli att ta det lugnare. Hur länge tror ni att det skulle hålla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar