Google Website Translator Gadget

lördag 6 oktober 2012

Cleanliness is next to Godliness...

Äntligen har jag rena golv igen!!! De har blivit eftersatta på senaste tiden, min tid har liksom ätits upp på annat håll (läs pojkvän). Dessutom har jag ju legat sjuk en vecka och mest sovit och definitivt inte fått något gjort. Till saken hör att jag känt ett tag att mina golv verkligen var i behov av en storstädning utöver den någotsånär regelbundna dammsugningen de utsätts för. Idag hade jag äntligen ork och tid igen! Så idag har det både dammsugits och våttorkats golv och här går jag runt och fullkomligt njuter av att kunna gå barfota utan äckelkänslor! För övrigt blev jag förbluffad när jag bytte dammsugarpåsen: så mycket hår! Liggandes i fina lockar (som korkskruvar ungefär ni vet), täckandes nästan hela öppningen. Fäller jag verkligen så mycket???

Det här är troligen det mest onödiga inlägg någonsin skrivits, men bloggen behövde uppdateras och jag orkar inte författa något fint om hur underbart det är när hemmet är rent. Simpelt är mitt motto idag!

På agendan för resten av dagen: Laga middag tillsammans med Tomas och sen titta på generalkonferensen tillsammans. Yeay, jag längtar efter Generalkonferens! Men åååh, vad jag kommer att sakna Temple Square vid sådär 18-tiden ikväll... Den här konferensen är den första där det är helt lönlöst för mig att hålla utkik efter folk jag känner. Det finns inga systrar kvar av de jag tjänade med på Temple Square. Jag har numera varit hemma lika länge som jag var ute. *sad face*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar